Efterlysning! Du mästare på digitala och fysiska utskickstjänster – se hit!
Är du en fena på utskickstjänster, både digitala och fysiska? Vill du utvecklas och testa något nytt, få nya kollegor men samtidigt behålla dina gamla? Då har vi lösningen.
Medarbetare i kategorigruppen IT och digitalisering. Från vänster Per Zackrisson, regionalt inköpsstöd, Ida Engberg, kategorigruppchef, Christina Irlén, senior upphandlare och Clara Wadman, kategoriansvarig digitala tjänster.
Adda Inköpscentral genomför just nu en upphandling av digitala och fysiska utskickstjänster för både regelbundna försändelser och enstaka utskicksuppdrag. För att ramavtalet ska bli så bra som möjligt behöver vi ytterligare sakkunskap. Det är här du kommer in i bilden.
Om du jobbar i en kommun eller region och har sakkunskap om digitala och fysiska utskickstjänster (du kanske till och med har avropat från vårt befintliga avtal?) så vill vi gärna låna in dig. Det betyder att du kommer att jobba hos oss på Inköpscentralen till cirka årsskiftet 2024/2025 på cirka 20% (detta är flexibelt och öppet för diskussion). Inköpscentralen betalar givetvis lön för din tid hos oss. Resten av tiden jobbar du på din ordinarie arbetsplats.
Det vi behöver din hjälp med är bland annat att bidra med verksamhets- och sakkunskap om digitala och fysiska utskickstjänster, hjälpa till i kravställningen och utformandet av innehåll i upphandlingen och medverka vid leverantörs- och referensgruppdialoger. Och säkert en hel del annat som du är duktig på.
Nya lärdomar och erfarenheter
Inköpscentralen har tidigare erfarenhet av inlån. Fredrik Röst på Umeå kommun har stöttat Inköpscentralen med upphandlingen av boknings- och bidragsprocesser på cirka 20% säger:
- Att vara inlånad innebär att jag som anställd får uppdrag från två håll, vilket gör att jag får planera och pussla lite för att hinna med det som ska få plats i kalendern. Men också att jag får nya lärdomar och kanske kan bidra med den erfarenhet som jag har med mig.
- Fördelarna är att man får sätta in sin erfarenhet i ett nytt område med andra kollegor, vilket utvecklar mig och mina erfarenheter.
Känns det spännande? Vad sägs om att vi i sådana fall tar ett förutsättningslöst samtal, där vi presenterar upplägget närmare? Kontakta kategoriansvarig Clara Wadman, tel: 0729947956, mejl: clara.wadman@adda.se. Vi hoppas att vi hör ifrån dig inom kort!
Liknande nyheter
- Årets julklapp – kunskap som gör skillnad 21 november 2024
- Nytt avtal för Parkmaskiner och gräsklippare 18 november 2024
- Nytt ramavtal för uppföljandekontroller inom socialtjänsten 14 november 2024
Adda Inköpscentral har tidigare erfarenhet av inlån från kommun. Fredrik Röst bistod med sina erfarenheter i upphandlingen av boknings- och bidragslösningar.